Heb je een klacht over de zorg van Zorggroep Perspectief? Of een tip of opmerking? We horen het graag. Natuurlijk zien we het liefste dat je de klacht eerst bespreekt met de betrokkene(n). Maar als dat niet gaat of als dat onvoldoende heeft geholpen, kan je een officiële klacht indienen. Dat kan door op de knop hierboven te klikken en het formulier in te vullen. Je kan ook een klachtenformulier opvragen bij het hoofdkantoor van Zorggroep Perspectief. Hieronder staat hoe het klachtenproces bij Zorggroep Perspectief in z’n werk gaat. Let op: wil je een klacht indienen buiten Zorggroep Perspectief om? Dan kan je terecht bij Klachtenportaal Zorg. Zie daarvoor de knoppen onderaan deze tekst.
Laat hier je telefoonnummer achter en wij bellen je zo snel mogelijk terug.
Meld je nu aan bij Zorggroep Perspectief door op de onderstaande knop te klikken.
Zorggroep Perspectief beschikt over het HKZ-keurmerk (Harmonisatie Kwaliteitsbeoordeling in de Zorgsector). Hiermee laten we zien dat de cliënt centraal staat, dat we kwaliteit belangrijk vinden en dat we blijven werken aan het verbeteren van onze zorg- en dienstverlening.
Bezoekadres
Oosterbroek 1, 9761 TG Eelde
Postadres
Postbus 203, 9760 AA Eelde
E: info@zorggroepperspectief.nl
T: 0592 300 249
© Copyright (c) 2020 Alle rechten voorbehouden. Realisatie: Webdesignhq